Možnosti vrátenia tovaru
Informujte sa o možnostiach vrátenia tovaru zakúpeného v e-shope a v predajniach HORNBACH. Tovar nám môžete vrátiť do 28 dní od jeho prijatia alebo nákupu v predajni!
Vrátenie tovaru zakúpeného v e-shope
Takmer všetok tovar nám môžete vrátiť do dvadsiatich ôsmich dní. Tovar nám tiež môžete poslať späť do 14 dní po uplynutí 14-dňovej lehoty na odstúpenie od zmluvy. Tovar je možné vrátiť aj v jednej z predajní HORNBACH.
Podmienky vrátenia tovaru z e-shopu do 28 dní:
- Tovar musí byť nepoužitý a nepoškodený.
- Tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom obale s dodacím listom.
- Tovar nesmie vylučovať právo na odstúpenie od zmluvy (pozri článok 3 Všeobecných obchodných podmienok - Oznámenie spotrebiteľom).
Rovnaké podmienky vrátenia tovaru sa vzťahujú aj na podniky.
Viac informácií nájdete v našich všeobecných podmienkach:
Vrátenie tovaru zakúpeného v predajni
Aj keď nakupujete v obchodoch, tovar môžete vrátiť alebo vymeniť do 28 dní od dátumu nákupu.
Pri vrátení tovaru musíte predložiť:
- Tovar, ktorý je nepoužitý, nepoškodený, čistý, spÍňajúci hygienické štandardy, schopný ďalšieho predaja bez toho, aby bola znížená hodnota takéhoto tovaru.
- Doklad o kúpe tovaru.
- Súvisiace dokumenty doručené s tovarom (záručné podmienky, návod na použitie atď.).
- Všetko prípadné príslušenstvo dodané s tovarom.
Pamätajte si
Nie všetky položky je možné vrátiť alebo vymeniť. Medzi výnimky patria napríklad živé zvieratá, rastliny, nebalené krmivo, tovar podliehajúci skaze, cenovo zvýhodnený tovar, tovar na mieru alebo tovar vyrobený alebo upravený podľa individuálnych požiadaviek zákazníka.
Viac informácií nájdete v našich všeobecných podmienkach:
Najčastejšie otázky k vráteniu tovaru a reklamácii
Za akú dobu môžem vrátiť tovar objednaný v HORNBACHu?
U nás môžete objednaný tovar vrátiť do 28 dní po jeho obdržaní! Podrobnosti si môžete znova prečítať v ďalšom texte.
Za akú dobu môžem vrátiť objednaný tovar aj bez závad?
V HORNBACHu máte rozsiahle práva na vrátenie online objednaného tovaru, ktorý je nepoužitý, nepoškodený, úplný a v originálnom balení (podľa čl. 13 VOP):
- V prípade vrátenia tovaru treba zásielku podať na pošte u svojho prepravcu, ktorý je uvedený na doklade. Už nemáte žiadny doklad po ruke? Nájdete ho v potvrdení vašej objednávky - sledovanie zásielky - odkaz: VRÁTIŤ ZÁSIELKU alebo zavolajte na číslo +421 299 992 992 alebo napíšte e-mail na adresu onlineshop@hornbach.sk. Radi vám pošleme ďalší.
- Neskladný tovar? Ohláste sa u nás telefonicky na čísle +421 299 992 992 alebo emailom na adrese onlineshop@hornbach.sk - dohodneme si s vami termín a tovar necháme u vás vyzdvihnúť.
- Tovar odovzdajte s faktúrou priamo vo svojej predajni HORNBACH a my vám vrátime všetky peňažné prostriedky na našej pokladni.
Ako môžem reklamovať poškodený tovar v záručnej lehote?
- K uplatneniu reklamácie výrobkov zakúpených v internetovom obchode, kontaktujte našu zákaznícku linku, telefonicky +421 299 992 992 alebo emailom: onlineshop@hornbach.sk, kde vám naši kolegovia pomôžu s jej vybavením.
- Ak budete reklamovať online zakúpený tovar vo svojej predajni HORNBACH, najskôr si overíme, či môžeme poškodený výrobok opraviť. Ak to nebude možné, dostanete od nás samozrejme svoje peniaze späť a môžete si zakúpiť kompletný nový tovar.
Ako môžem vrátiť upravený tovar?
Tovar, ktorý bol upravený na želanie spotrebiteľa alebo pre jeho osobu (napríklad tovar vyhotovený na mieru), nie je možné vrátiť.
Môžem tovar, ktorý som zakúpil(a) v predajni, vrátiť tiež prostredníctvom e-shopu?
Nie, to bohužiaľ nejde. Vrátenie tovaru kúpeného na predajni je možné vrátiť výhradne v predajni.
Nemôžem nájsť svoj doklad o vrátení. Čo teraz?
Zavolajte na číslo +421 299 992 992 alebo napíšte email na adresu onlineshop@hornbach.sk. Radi vám pošleme ďalší.