Kvalifikácia našich zamestnancov hrá podstatnú úlohu vo firemnej kultúre spoločnosti HORNBACH. Kladieme veľký dôraz na kvalitu poradenstva pre našich zákazníkov. Preto všetkým zamestnancom ponúkame dôkladné zapracovanie a zaškolenie na úrovni odborných znalostí sortimentu, tak aj na úrovni predajných zručností.

Zamestnancom, ktorí pracujú v oblasti predaja, pomáhame školeniami, ktoré sú zostavené priamo na mieru podľa firemných potrieb. Školenia zamerané na predajné zručnosti pomáhajú zamestnancom skvalitniť naše služby, naučiť sa profesionálnemu prístupu a nadväzovať vzťah so zákazníkom: pochopiť ho, vcítiť sa do jeho situácie a presvedčiť ho, že každý projekt s nami je reálny.

Kolegom a kolegyniam na pozícii pokladníkov ponúkame špeciálny tréning, zameraný na typológiu osobnosti. Školenie našim pokladníkom pomáha odpovedať na otázky, ako dosiahnuť, aby naši zákazníci odchádzali z HORNBACHu spokojní a dobre naladení.

Našim súčasným zamestnancom sa snažíme ponúkať príležitosti na rozvoj a profesijnému rastu. Nie je náhodou, že väčšinu našich manažérskych pozícií obsadzujeme súčasnými zamestnancami. Kolegovia pripravujúci sa na manažérske pozície majú možnosť sa ďalej rozvíjať a vzdelávať pomocou série tréningov manažérskych zručností, kde intenzívne rozvíjajú témy ako je komunikácia, prezentačné zručnosti, vedenie a motivácia tímu.

Zamestnancom na centrále ponúkame potrebná odborné školenia. Jazykové kurzy, zamerané najmä na zvládnutie nemeckého jazyka, sú samozrejmosťou.