Zákaznícky účet HORNBACH
Zákaznícky účet HORNBACH vás prevedie celým projektom. Vďaka nemu budete mať neustály prehľad o svojich nákupoch. Okrem toho máte garanciu trvalo nízkych cien aj po nákupe a máte až 28 dní na vrátenie alebo výmenu tovaru.
Materiál k projektu si môžete jednoducho uložiť aj pomocou elektronickej účtenky alebo zákazníckeho preukazu. Objavte tieto a ďalšie výhody zákazníckeho účtu HORNBACH a urobte svoj ďalší projekt ešte lepším.
Výhody zákazníckeho účtu HORNBACH
Elektronická účtenka
Nákupný zoznam
Trvalo nízke ceny aj po nákupe
28 dní na výmenu a vrátenie tovaru
ID zákazníckeho účtu
Váš zákaznícky účet dokáže ešte viac
- Bezpečnosť vašich údajov je pre nás veľmi dôležitá. Vaše údaje sú u nás v bezpečí - hands on!
- Využili ste naše predĺžené trvalo nízke ceny a získaný kredit? Aktivujte si ho vo svojom zákazníckom účte a použite ho na svoj ďalší projekt online alebo v predajni.
- Ak už ste zákazníkom spoločnosti SMART HOME by HORNBACH, môžete sa k svojmu účtu SMART HOME by HORNBACH dostať priamo cez svoje zákaznícke konto.
- Vaše predchádzajúce recenzie sú uložené vo vašom zákazníckom konte, takže si ich môžete kedykoľvek pozrieť.
Účet zákazníka a ID účtu zákazníka – najčastejšie kladené otázky
Musím sa zaregistrovať, aby som si mohol niečo objednať?
Registrácia pre objednávky nutná nie je, avšak tým prichádzate o možné výhody, ktoré plynú z používania zákazníckeho účtu.
Kedy dostanem kredit za zakúpené produkty, ktorých cena bola znížená?
Na kredit máte nárok 30 dní po zakúpení výrobku, ktorého cena sa znížila
Ako si môžem vytvoriť zákaznícke konto?
Stačí sa zaregistrovať na našej webovej stránke a počkať na potvrdzujúci e-mail.
Čo ak zabudnem svoje prihlasovacie heslo?
Žiadny problém. Stačí zadať e-mailovú adresu, ktorá patrí k vášmu používateľskému kontu HORNBACH, a my vám okamžite pošleme e-mail s odkazom na zmenu hesla.
Čo mám robiť, ak sa zmenila moja doručovacia adresa a údaje?
Prihláste sa do svojho zákazníckeho konta a v časti "Osobné údaje" zmeňte, čo potrebujete.
Kedy musím predložiť ID svojho účtu?
Pri pokladni je potrebné naskenovať ID vášho účtu. Urobí to buď pokladník, alebo vy pri samoobslužných pokladniach. Nezáleží na tom, či ID účtu naskenujete pred, počas alebo po ukončení označovania produktov. Je dôležité naskenovať ID účtu pred výberom spôsobu platby.
Funguje moje ID účtu na všetkých pokladniach v obchode?
Áno, funguje.
Kde nájdem svoje ID účtu?
V aplikácii HORNBACH, ak máte založený zákaznícky účet.
Kedy sa môj nákup objaví v mojom zákazníckom účte?
Okamžite, vo výnimočných prípadoch môže dôjsť k miernemu oneskoreniu.
Môžem stále dostávať pokladničné doklady?
Samozrejme, aj naďalej budete dostávať tradičný pokladničný doklad.