Zákaznícky účet HORNBACH
Zákaznícky účet HORNBACH vás prevedie celým projektom. Vďaka nemu budete mať neustály prehľad o svojich nákupoch. Okrem toho máte garanciu trvalo nízkych cien aj po nákupe a máte až 28 dní na vrátenie alebo výmenu tovaru.
Materiál k projektu si môžete jednoducho uložiť aj pomocou elektronickej účtenky alebo zákazníckeho preukazu. Objavte tieto a ďalšie výhody zákazníckeho účtu HORNBACH a urobte svoj ďalší projekt ešte lepším.
Účet, ktorý je rovnako jedinečný ako vy a vaše nápady.
Výhody zákazníckeho účtu HORNBACH
Elektronická účtenka
Už žiadne zdĺhavé triedenie alebo zbieranie papierových potvrdeniek. So zákazníckym účtom HORNBACH máte možnosť uložiť si účtenku v digitálnej podobe ako elektronickú účtenku. Stačí naskenovať papierovú účtenku v aplikácii HORNBACH alebo ručne zadať číslo účtenky do svojho zákazníckeho konta.
Takto môžete mať vždy prehľad o všetkých svojich nákupoch – či už v našom e-shope alebo v predajni HORNBACH. Pomocou elektronickej účtenky v smartfóne môžete tiež ľahko vrátiť, vymeniť alebo reklamovať tovar v predajni.
Nákupný zoznam
Majte prehľad o všetkých svojich nákupoch – či už v našom e-shope, alebo v niektorej z našich predajní. Všetky produkty, ktoré potrebujete pre svoj projekt, môžete zhromaždiť v nákupnom zozname. Ak máte zákaznícky účet, môžete si vytvoriť aj niekoľko nákupných zoznamov – jeden pre každý projekt.
Trvalo nízke ceny aj po nákupe
Ak sa cena zakúpeného výrobku zníži do 30 dní od zakúpenia v spoločnosti HORNBACH, po uplynutí tejto lehoty sa vám rozdiel v cene vráti na váš zákaznícky účet vo forme kreditu. Tento kredit sa uplatní aj v prípade, že sa cena výrobku opäť zvýši.
*Váš online nákup a online rezervácia sú automaticky zaznamenané.
28 dní na výmenu a vrátenie tovaru
Čo robiť, ak výrobok nezodpovedá plánovanému projektu? Nepoužitý, nepoškodený a nezabalený tovar, ktorý ste si zakúpili online alebo osobne v predajni (okrem živých zvierat, rastlín, nebalených potravín, tovaru podliehajúceho skaze, zľavneného tovaru a tovaru na mieru), môžete vymeniť alebo vrátiť do 28 dní od nákupu. Stačí pri pokladni ukázať účtenku alebo naskenovaný elektronický doklad.
ID zákazníckeho účtu
Plánujete si produkt kúpiť znova? So zákazníckym účtom HORNBACH to nebude žiadny problém.
- Ak nakupujete online so svojím zákazníckym účtom, tovar sa automaticky uloží do vášho účtu.
- Ak si chcete nákup uložiť v obchode, pri pokladni jednoducho naskenujte identifikátor svojho zákazníckeho účtu pomocou QR kódu, ktorý si môžete jednoducho zobraziť vo svojej aplikácii HORNBACH.
Ak to zabudnete urobiť, môžete si nákup uložiť dodatočne pomocou elektronickej účtenky. Takto máte kedykoľvek a kdekoľvek - či už v aplikácii, na počítači zákazníka alebo doma - prehľad o všetkých svojich nákupoch a môžete si ľahko znovu kúpiť konkrétny tovar.
Najväčšia výhoda - už žiadne účtenky!
Váš zákaznícky účet dokáže ešte viac
- Bezpečnosť vašich údajov je pre nás veľmi dôležitá. Vaše údaje sú u nás v bezpečí - hands on!
- Využili ste naše predĺžené trvalo nízke ceny a získaný kredit? Aktivujte si ho vo svojom zákazníckom účte a použite ho na svoj ďalší projekt online alebo v predajni.
- Ak už ste zákazníkom spoločnosti SMART HOME by HORNBACH, môžete sa k svojmu účtu SMART HOME by HORNBACH dostať priamo cez svoje zákaznícke konto.
- Vaše predchádzajúce recenzie sú uložené vo vašom zákazníckom konte, takže si ich môžete kedykoľvek pozrieť.
Účet zákazníka a ID účtu zákazníka – najčastejšie kladené otázky
Musím sa zaregistrovať, aby som si mohol niečo objednať?
Registrácia pre objednávky nutná nie je, avšak tým prichádzate o možné výhody, ktoré plynú z používania zákazníckeho účtu.
Kedy dostanem kredit za zakúpené produkty, ktorých cena bola znížená?
Na kredit máte nárok 30 dní po zakúpení výrobku, ktorého cena sa znížila
Ako si môžem vytvoriť zákaznícke konto?
Stačí sa zaregistrovať na našej webovej stránke a počkať na potvrdzujúci e-mail.
Čo ak zabudnem svoje prihlasovacie heslo?
Žiadny problém. Stačí zadať e-mailovú adresu, ktorá patrí k vášmu používateľskému kontu HORNBACH, a my vám okamžite pošleme e-mail s odkazom na zmenu hesla.
Čo mám robiť, ak sa zmenila moja doručovacia adresa a údaje?
Prihláste sa do svojho zákazníckeho konta a v časti "Osobné údaje" zmeňte, čo potrebujete.
Kedy musím predložiť ID svojho účtu?
Pri pokladni je potrebné naskenovať ID vášho účtu. Urobí to buď pokladník, alebo vy pri samoobslužných pokladniach. Nezáleží na tom, či ID účtu naskenujete pred, počas alebo po ukončení označovania produktov. Je dôležité naskenovať ID účtu pred výberom spôsobu platby.
Funguje moje ID účtu na všetkých pokladniach v obchode?
Áno, funguje.
Kde nájdem svoje ID účtu?
V aplikácii HORNBACH, ak máte založený zákaznícky účet.
Kedy sa môj nákup objaví v mojom zákazníckom účte?
Okamžite, vo výnimočných prípadoch môže dôjsť k miernemu oneskoreniu.
Môžem stále dostávať pokladničné doklady?
Samozrejme, aj naďalej budete dostávať tradičný pokladničný doklad.