Služby

Ako založiť Profi kartu

Založenie Profi karty HORNBACH je veľmi jednoduché. Prečo ju teda ešte nemáte?

Chcete už začať využívať výhody služby Profiservisu? Kontaktujte Profiporadcu, ktorý vám so všetkým rád pomôže. Kontakty na nich nájdete nižšie. Požiadajte o Profi kartu priamo vo vašej predajni HORNBACH.

Ako založiť Profi kartu

Ako získať Profi kartu HORNBACH?

  • Zmluvu môže uzavrieť len subjekt, ktorému bolo pridelené IČO.
  • Zmluvu môže uzatvoriť len majiteľ, konateľ alebo osoba s overenou plnou mocou.
  • Žiadosť o Profi kartu podáte u profiporadcu v najbližšej predajni HORNBACH. Vopred nič nevyplňujete.
  • Na registráciu je potrebné mať napr. IČO, DIČ, sídlo firmy, kontaktné telefónne číslo a e-mail...

Profiporadca je väčšinou prítomný v predajni od 8:00 do 16:00 - len počas pracovných dní. Prípadne môžete kontaktovať náš zákaznícky servis.

Pozrite sa, čo budeme spoločne podpisovať

Profiporadcovia

HORNBACH - Bratislava - Devínska Nová Ves
Mgr. Bronislava Kleinová +421 904 828 648
E-mail: profiservis-lamac@hornbach.com

HORNBACH - Bratislava - Ružinov
Rudolf Mališka +421 910 909 035
E-mail: profiservis-bratislava@hornbach.com

HORNBACH - Prešov
Jan Horváth +421 902 317 654,
Juraj Jurečko +421 903 883 007
E-mail: profiservis-presov@hornbach.com

HORNBACH - Košice
Monika Budaiová +421 902 377 691,
Marek Ganaj +421 903 292 365
E-mail: profiservis-kosice@hornbach.com

HORNBACH - Nitra
Alexander Kolár +421 903 889 004
E-mail: profiservis-nitra@hornbach.com

V prípade neprítomnosti profiporadcu sa môžete obrátiť aj na našich kolegov zo zákazníckeho servisu vašej predajne HORNBACH, ktorí vám radi poskytnú všetky informácie týkajúce sa karty HORNBACH Profi Card.

Všeobecné podmienky spoločnosti HORNBACH - Baumarkt SK spol. s.r.o.

IČO: 35838949, so sídlom Galvaniho 9, Bratislava 821 04 (ďalej tiež len „HORNBACH“) pre využívanie služby HORNBACH „Nákup na faktúru“.

1. Úvodné ustanovenia

1.1 Tieto Všeobecné podmienky pre využívanie služby HORNBACH „Nákup na faktúru“ (ďalej len „Podmienky“) upravujú základné pravidlá, ktoré sa uplatnia v súvislosti s využitím služby HORNBACH „Nákup na faktúru“, ako aj práva a povinnosti v súvislosti s využitím tejto služby .

1.2 Podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Žiadosti o službu HORNBACH „Nákup na faktúru“ (ďalej len „Žiadosť“). Ustanovenia Žiadosti majú prednosť pred ustanoveniami Podmienok.

2. Žiadosť o službu HORNBACH „Nákup na faktúru“

2.1 Služba HORNBACH „Nákup na faktúru“ (ďalej tiež len „Služba „Nákup na faktúru“) môže byť poskytnutá podnikateľom – právnickým osobám so sídlom na území Slovenskej republiky alebo fyzickým osobám s miestom podnikania na území Slovenskej republiky (ďalej tiež len „ Zákazník“) za účelom umožnenia nákupu tovaru od spoločnosti HORNBACH, za ktorý Zákazník zaplatí neskôr, a síce podľa splatnosti kúpnej ceny za odobraný tovar, uvedenej na vystavenom daňovom doklade (faktúre) za odobraný tovar (tzv. odložená platba), alebo pri čerpaní zákazníckych výhod v prevádzkach HORNBACHu v rámci ich podnikateľskej činnosti.

2.2 Služba „Nákup na faktúru“ môže byť umožnená iba na základe písomnej Žiadosti podanej Zákazníkom HORNBACHu.

2.3 Zákazník najneskôr pri podaní Žiadosti preukáže existenciu oprávnenia na výkon podnikateľskej činnosti na území Slovenskej republiky, najmä predložením výpisu zo živnostenského registra či inej evidencie alebo predložením iného dokladu o oprávnení na podnikanie. Bez splnenia tejto podmienky nemôže byť zo strany HORNBACHu žiadosť akceptovaná.

2.4 Na schválenie Žiadosti nie je právny nárok. Zákazník v Žiadosti uvedie požadovaný finančný limit v EUR (ďalej len „Limit“). Limit nemusí HORNBACH schváliť v plnom rozsahu. HORNBACH informuje Zákazníka o výsledku posúdenia bonity Zákazníka a výške Limitu. K posúdeniu bonity bude dochádzať len vtedy, ak požadovaný finančný limit presiahne čiastku 0,10 EUR. HORNBACH ďalej vystaví Zákazníkovi bez omeškania, najneskôr však do 10 pracovných dní od prijatia Žiadosti Kartu (ako je definovaná v ods.

2.5 nižšie týchto Podmienok) umožňujúcu využívanie Služby „Nákup na faktúru“ podľa ustanovení čl. 3.1 (využívanie Služby „Nákup na faktúru“) a 3.2 (čerpanie zákazníckych výhod) týchto Podmienok. V prípade, že Zákazník v rámci posudzovania bonity vyhovie interným hodnotiacim kritériám HORNBACHu, bude mu najneskôr do 10 pracovných dní uvoľnený Limit.

2.5 Pre každú osobu oprávnenú na vyzdvihovanie a nákup tovaru (ďalej len „Držiteľ Karty“) uvedenú v Žiadosti bude vystavená identifikačná karta (ďalej len „Karta“) a pridelené heslo k danej karte.

2.6 V prípade vydania Karty bude Držiteľ Karty vyzvaný k prevzatiu Karty vo vybranej prevádzke HORNBACHu.

2.7 V Žiadosti Zákazník uvedie, či požaduje vystaviť daňový doklad po každom nákupe tovaru, poskytnutí služby alebo požaduje vystavovanie súhrnného daňového dokladu (ďalej len „SDD“) za uplynulý kalendárny mesiac (ďalej len „Faktúra“ alebo „Faktúry“). Dátum povinnosti priznať daň (DPPD) pre účely kontrolného hlásenia bude deň uvedený na SDD, spravidla posledný deň kalendárneho mesiaca, v ktorom sa odber tovaru uskutočňoval.

3. Používanie Karty

3.1 Držiteľ Karty je splnomocnený používať Kartu na identifikáciu Zákazníka, na ktorého účet došlo k odobratiu tovaru vo vybranej prevádzke HORNBACHu na území Slovenskej republiky v rámci podnikateľskej činnosti Zákazníka alebo v súvislosti s ňou.

3.2 Karta ďalej oprávňuje na čerpanie zvláštnych zákazníckych výhod a cenových zvýhodnení z ponuky HORNBACHu. Ich prehľad je k nahliadnutiu tu. Strany dojednávajú, že aktuálny rozsah zákazníckych výhod a služieb, na čerpanie ktorých Karta oprávňuje, je HORNBACH oprávnený priebežne meniť a najmä rozširovať.

3.3 Držitelia Karty sú povinní ju užívať výlučne v súlade s právnymi predpismi, Žiadosťou a týmito Podmienkami a sú povinní zdržať sa konania, ktoré by bolo v rozpore s dobrými mravmi či zásadami poctivého obchodného styku. Osoba splnomocnená na rokovanie za Zákazníka (napr. štatutárny orgán alebo iný splnomocnenec) bude o týchto povinnostiach informovať všetky osoby oprávnené na nákup a vyzdvihnutie tovaru uvedené v Žiadosti.

3.4 Pokiaľ bola Zákazníkovi schválená Žiadosť podľa bodu 2.4, Držiteľ Karty je oprávnený na nákup a vyzdvihnutie tovaru s Kartou do aktuálnej výšky stanoveného Limitu Zákazníka, ktorému je Karta priradená. Karta môže byť používaná na odobratie tovaru v HORNBACHu, vždy však max. do výšky nevyčerpaného Limitu Zákazníka.

3.5 Držiteľ Karty berie na vedomie, že Karta nie je určená na použitie na nákup tovaru alebo na čerpanie zákazníckych zliav a výhod mimo rámca podnikateľskej činnosti Zákazníka. Strany dojednávajú, že použitie Karty Držiteľom Karty pri nákupe tovaru alebo čerpaní zákazníckych zliav a výhod sa považuje za prejav vôle potvrdzujúci, že právny úkon je robený v rámci podnikateľskej činnosti Zákazníka s tým, že práva a povinnosti založené nákupom tovaru ako aj právne vzťahy súvisiace s čerpaním zákazníckych zliav a výhod sa v plnom rozsahu riadia občianskym zákonníkom.

3.6 Zákazník a Držiteľ Karty môže byť pri nákupe tovaru pomocou Karty alebo pri čerpaní zákazníckych zliav a výhod vyzvaný predložiť Kartu na pokladni prevádzky HORNBACHu. Môže byť ďalej vyzvaný uviesť svoje meno a heslo overenia identity Držiteľa karty, resp. Zákazníka.

3.7 Zákazník a Držiteľ karty berú na vedomie, že Karta je vlastníctvom HORNBACHu, je neprenosná a Držiteľ karty nie je oprávnený prenechať jej používanie tretej osobe, umožniť tretej osobe jej použitie na nákup tovaru v HORNBACHu, ani oznamovať overovacie údaje umožňujúce vykonanie transakcie (nákupu). Zákazník zodpovedá HORNBACHu za všetky škody a ujmy, ktoré by mu vznikli v dôsledku porušenia týchto povinností.

3.8 Pokiaľ nebude spolu s Kartou oznámené heslo v správnom znení, je HORNBACH oprávnený v záujme zamedzenia zneužitia Karty a kontroly dodržiavania povinností vyplývajúcich zo Žiadosti a týchto Podmienok požiadať Držiteľa karty resp. osobu predkladajúcu Kartu o preukázanie totožnosti. Držiteľ Karty, resp. osoba predkladajúca Kartu sa zaväzuje tejto výzve na mieste vyhovieť, oznámiť požadované identifikačné údaje a predložiť spoločne s Kartou platný preukaz totožnosti (občiansky preukaz, cestovný pas, povolenie na pobyt, vodičský preukaz a pod.) na nahliadnutie. V prípade nevyhovenia výzve či nemožnosti preukázania totožnosti je HORNBACH oprávnený odmietnuť vydať tovar, ktorý Držiteľ karty, resp. osoba predkladajúca Kartu zamýšľa odobrať od HORNBACHu v rámci Služby „Nákup na faktúru“ a uzavrieť kúpnu zmluvu/y bez úhrady kúpnej ceny tovaru v hotovosti, príp. odmietnuť poskytnutie zákazníckej výhody či cenového zvýhodnenia.

3.9 HORNBACH neskúma oprávnenosť transakcií (nákupov) vykonaných Kartou resp. s jej použitím. Zákazník a Držiteľ Karty zodpovedajú v plnom rozsahu spoločne a nerozdielne za to, že Karta nebude použitá v rozpore s právnymi predpismi alebo v rozpore s Podmienkami.

3.10 Zákazník a Držiteľ Karty berú na vedomie, že uzavretie kúpnej zmluvy bez úhrady kúpnej ceny v hotovosti, poskytnutie cenového zvýhodnenia môže byť HORNBACHom odmietnuté v prípade, keď na strane Zákazníka existuje omeškanie s úhradou peňažných záväzkov voči HORNBACHu, ako aj v prípade, kedy došlo alebo v dôsledku ďalšieho použitia karty dôjde k prekročeniu Limitu Zákazníka. HORNBACH je oprávnený Kartu, resp. účet Zákazníka, ktorý obsahuje informácie obsiahnuté v Žiadosti, evidenciu nákupov, vystavené dodacie listy a daňové doklady, ako aj záväzky a pohľadávky, a ďalšie informácie o Zákazníkovi (ďalej len „Zákaznícky účet“) zablokovať.

3.11 Na základe Žiadosti Zákazníka o zmenu môže HORNBACH zmeniť Limit Zákazníka. Na zmenu Limitu Zákazníka nie je právny nárok. Podmienkou pre zmenu Limitu je schválenie zo strany HORNBACHu, ktoré je vykonávané na základe overenia bonity Zákazníka. Zvýšenie limitu nebude vykonané v prípade, ak je Zákazník v omeškaní s úhradou svojich záväzkov voči HORNBACHu.

3.12 Pokiaľ bola Zákazníkovi schválená Žiadosť podľa bodu 2.4, a Zákazník odoberie tovar do Limitu jemu pridelenému, strany dojednávajú, že vlastnícke právo na zakúpený tovar prechádza na Zákazníka okamihom prevzatia tovaru.

4. Ochrana Karty

4.1 Zákazník a Držiteľ karty sú povinní chrániť Kartu pred poškodením, stratou a odcudzením a počínať si tak, aby nemohlo dôjsť k jej zneužitiu alebo použitiu v rozpore so Žiadosťou a Podmienkami.

4.2 Držiteľ karty je najmä povinný uchovávať Kartu na bezpečnom mieste oddelene od svojich osobných dokladov.

4.3 V prípade straty či odcudzenia Karty je Zákazník povinný ohlásiť túto skutočnosť bezodkladne HORNBACHu, a to oznámením telefonicky a e-mailom na kontaktných údajoch tu. Na základe oznámenia vykoná H HORNBACH blokáciu Karty. Zákazník a Držiteľ Karty zodpovedajú spoločne a nerozdielne HORNBACHu za všetky škody, ktoré vzniknú v dôsledku neohlásenia alebo neskorého ohlásenia vyššie uvedených skutočností, najmä potom v dôsledku zneužitia Karty do doby ohlásenia straty alebo odcudzenia Karty.

4.4 Zákazník je povinný oznámiť HORNBACHu bezodkladne zmenu v zozname Držiteľov karty. Ak nebude táto zmena HORNBACHu bezodkladne oznámená a dôjde k vzniku pohľadávky HORNBACHu voči Zákazníkovi na základe použitia Karty Držiteľom karty, ktorý mal byť zo zoznamu vymazaný, bude Zákazník povinný túto pohľadávku uhradiť. Za účelom oznámenia sa použijú rovnaké kontaktné údaje ako v bode 4.3.

4.5 V prípade straty či odcudzenia Karty bude Držiteľovi karty vydaná nová Karta. HORNBACH je oprávnený požadovať od Zákazníka náhradu nákladov spojených s vydaním Karty. V prípade opakovanej straty či odcudzenia Karty je HORNBACH oprávnený vydanie novej Karty odmietnuť a otvorený Limit uzavrieť.

5. Splácanie záväzku z Karty

5.1 Po skončení každého zúčtovacieho obdobia (kalendárny mesiac/deň) bude Zákazníkovi zaslaná Faktúra, obsahujúca zoznam transakcií (nákupov) realizovaných Kartou, vrátane všetkých Kariet priradených k Zákazníckemu účtu, a to prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v Žiadosti. Faktúra bude obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z.z., o dani z pridanej hodnoty, ďalej bude obsahovať dátum nákupu/ vyzdvihnutia tovaru, označenie prevádzky, v ktorej k vyzdvihnutiu došlo a meno Držiteľa karty, ktorý menom a na účet Zákazníka nákup/vyzdvihnutie tovaru vykonal. Ďalej bude doklad obsahovať čiastku na úhradu a platobné inštrukcie.

5.2 Zákazník je povinný uhradiť peňažné záväzky z nákupov s použitím Kariet najneskôr v lehote uvedenej v Žiadosti bezhotovostným prevodom na bankový účet HORNBACHu.

5.3 V prípade omeškania Zákazníka s úhradou záväzkov voči HORNBACHu zašle HORNBACH Zákazníkovi upomienku vo forme e-mailovej správy na e-mailovú adresu uvedenú v Žiadosti. V prípade nevykonania platby do lehoty uvedenej v upomienke je HORNBACH oprávnený zablokovať všetky Karty vydané Zákazníkovi (vrátane všetkých Kariet vydaných Držiteľom kariet) a účet Zákazníka s okamžitou účinnosťou pre využívanie Služby „Nákup na faktúru“ zablokovať.

5.4 V prípade omeškania s úhradou peňažných záväzkov voči HORNBACHu je Zákazník povinný hradiť HORNBACHu úrok z omeškania vo výške určenej právnymi predpismi.

5.6 V prípade omeškania s úhradou peňažných záväzkov voči HORNBACHu v dĺžke presahujúcej 15 dní, je Zákazník povinný hradiť HORNBACHu počnúc 16. dňom omeškania tiež zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý začatý deň omeškania. Nárok na zmluvnú pokutu sa započítava na náhradu škody. Hornbach je však oprávnený domáhať sa prípadnej náhrady škody aj v rozsahu presahujúcom sumu zmluvnej pokuty.

5.7 HORNBACH je oprávnený postúpiť pohľadávku po splatnosti.

6. Reklamácie

6.1 Zákazník je v prípade nesúhlasu s obsahom Faktúry podľa čl. 5.1 Podmienok oprávnený reklamovať nezrovnalosti na Faktúre. Reklamácia musí byť vykonaná písomne a musí byť HORNBACHu doručená najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od doručenia Faktúry Zákazníkovi.

6.2 Strany dojednávajú nevyvrátiteľnú domnienku súhlasu Zákazníka s vydanou Faktúrou, ak nebude písomná reklamácia doručená HORNBACHu v lehote uvedenej v ustanovení

6.1. Uplynutím lehoty sa záväzky uvedené v prehľade transakcií považujú za uznané čo do dôvodu a výšky.

6.3 Reklamácia musí obsahovať prinajmenšom dátum transakcie, reklamovanú čiastku a meno Zákazníka a Držiteľa Karty, ktorej sa reklamácia týka. K reklamácii musia byť súčasne priložené dokumenty a podklady osvedčujúce pravdivosť skutočností uvedených v reklamácii.

6.4 Zákazník je povinný vyhovieť výzve HORNBACHu na predloženie ďalších dokumentov vzťahujúcich sa k reklamácii a tvrdeniam v nej obsiahnutých, a to v stanovenej lehote. Ak nebudú doklady včas predložené, je HORNBACH oprávnený reklamačné konanie zastaviť. HORNBACH v tomto prípade nenesie zodpovednosť za prípadnú škodu.

6.5 Podanie reklamácie nemá vplyv na povinnosti k úhrade záväzkov Zákazníka realizovaných s použitím Kariet. V prípade vyhovenia reklamácii bude príslušná čiastka následne vrátená na účet Zákazníka, a to najneskôr do 15 (pätnástich) dní od vybavenia reklamácie

7. Povinnosti zákazníka

7.1 Zákazník sa okrem iných povinností obsiahnutých v týchto Podmienkach zaväzuje oznamovať HORNBACHu bez zbytočného odkladu všetky zmeny údajov uvedených v Žiadosti, najmä zmeny v zozname Držiteľov Kariet, ako aj zmeny kontaktných údajov.

8. Karty

8.1 Zákazník môže požiadať o vydanie jednej alebo viacerých Kariet pre tretie osoby. Držiteľom Karty môže byť fyzická osoba s miestom podnikania na území Slovenskej republiky, osoba, ktorá je v pracovnoprávnom vzťahu k Zákazníkovi alebo ktorá je štatutárnym orgánom spoločnosti Zákazníka. Karta bude vydaná iba osobe uvedenej v zozname Držiteľov Kariet v Žiadosti.

8.3 Držiteľ karty je oprávnený používať Kartu na svoju identifikáciu pri nákupe tovaru v prevádzkach spoločnosti HORNBACH na území Slovenskej republiky alebo na čerpanie zákazníckych zliav a výhod s využitím Služby „Nákup na faktúru“, a to výlučne v rámci podnikateľskej činnosti Zákazníka alebo v súvislosti s ňou. Výslovne sa stanovuje, že Karta nie je určená na nákup tovaru či čerpanie zákazníckych zliav a výhod pre súkromnú potrebu Držiteľa karty alebo Zákazníka.

8.4 Podpisom Žiadosti udeľuje Zákazník Držiteľovi karty splnomocnenie na vykonávanie nákupu tovaru v prevádzkach HORNBACHu menom Zákazníka a na jeho účet.

8.5 Opätovné vystavenie Karty v prípade straty či odcudzenia je možné iba so súhlasom Zákazníka.

8.6 V prípade, že Držiteľ karty zomrie alebo je prehlásený za mŕtveho, alebo dôjde k zániku podmienok vyžadovaných pre vydanie karty (napr. odvolanie Držiteľa karty z funkcie štatutárneho orgánu Zákazníka, zánik pracovnoprávneho vzťahu Držiteľa karty k Zákazníkovi) je Zákazník povinný bezodkladne HORNBACH informovať. HORNBACH potom vyškrtne túto osobu zo zoznamu Držiteľov karty.

9. Porušenie zmluvného vzťahu

9.1. Za porušenie zmluvného vzťahu, vzniknutého medzi HORNBACHom a Zákazníkom nazáklade schválenej Žiadosti v súlade s týmito Podmienkami, sa považujú nasledujúce skutočnosti:

  • a) preukázala sa nepravdivosť alebo neúplnosť niektorého z vyhlásení Zákazníka alebo Držiteľa karty v Žiadosti, v súvislosti s podaním Žiadosti alebo v inom dokumenteodovzdanom HORNBACHu v súvislosti s uzatváraním zmluvného vzťahu ohľadomposkytnutia Služby „Nákup na faktúru“.
  • b) Zákazník je v omeškaní s úhradou svojich záväzkov voči HORNBACHu, najmä potomzáväzku na úhradu peňažnej čiastky viac ako 20 dní, alebo s plnením právnej povinnostiuloženej právnym predpisom,
  • c) Zákazník alebo Držiteľ karty neoznámi HORNBACHu bez zbytočného odkladu zmenyúdajov uvedených v Žiadosti.

10. Ukončenie zmluvného vzťahu

10.1 Zákazník je oprávnený kedykoľvek požiadať o ukončenie využívania Služby „Nákup nafaktúru“ výpoveďou, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpoveď musí byť podaná písomnea doručená HORNBACHu. Zákazník môže požiadať o ukončenie využívania Služby „Nákup na faktúru“ výpoveďou ku konkrétnemu dátumu. Pokiaľ tak neurobí, platí, že výpovedná doba je 1 (jeden) pracovný týždeň. Výpovedná doba plynie od prvého dňa nasledujúceho týždňa po doručení výpovede. Vypovedanie zmluvy nemá vplyv na plnenie zmluvných záväzkov voči HORNBACHu, najmä na úhradu kúpnej ceny za tovar zakúpený prostredníctvom Karty.

10.2 HORNBACH je oprávnený ukončiť Zákazníkovi a Držiteľom kariet využívanie Služby„Nákup na faktúru“ výpoveďou kedykoľvek, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpoveď musí byť podaná písomne a doručená Zákazníkovi. Výpovedná doba je 3 (tri) pracovné dni a plynie od prvého dňa nasledujúceho po doručení výpovede. Pričom právo HORNBACHu na zablokovanie karty zostáva nedotknuté.

10.3 HORNBACH je ďalej oprávnený ukončiť Zákazníkovi a Držiteľom kariet využívanie Služby „Nákup na faktúru“ v prípade, keď nastalo Porušenie zmluvného vzťahu (viď. čl. 9.1) alebo v ktoromkoľvek z nasledujúcich prípadov:

  • a) Zákazník je v úpadku alebo úpadok hrozí,
  • b) na majetok Zákazníka je vedené konkurzné konanie,
  • c) na majetok Zákazníka je vedená exekúcia alebo výkon rozhodnutia,
  • d) po vydaní Karty nastalo podstatné zhoršenie finančnej alebo majetkovej situácie Zákazníka, ktoré by podľa odôvodneného názoru HORNBACHu mohlo ohroziť plnenie záväzkov Zákazníka voči HORNBACHu,
  • e) držiteľ karty je pozbavený spôsobilosti na právne úkony alebo jeho spôsobilosť na právne úkony je obmedzená,
  • f) držiteľ karty je trestne stíhaný alebo je po uzavretí zmluvného vzťahu právo platne odsúdený pre trestný čin,
  • g) Zákazník stratí spôsobilosť na vykonávanie podnikateľskej činnosti, najmä stratí príslušné živnostenské oprávnenie alebo je mu uložený zákaz činnosti vzťahujúcej sa na jeho podnikanie,
  • h) Zákazník (právnická osoba) vstúpil do likvidácie alebo bolo rozhodnuté o jeho zrušení,
  • ch) Zákazník alebo Držiteľ karty odvolajú alebo obmedzia svoj súhlas so spracovaním osobných údajov udelený pri uzavretí zmluvného vzťahu,
  • i) nastala iná udalosť, ktorá by mohla mať podľa názoru HORNBACHu podstatný nepriaznivý vplyv na schopnosť Zákazníka plniť riadne a včas záväzky vzniknuté v súvislosti s používaním Karty, najmä ak by zotrvanie HORNBACHu mohlo mať negatívny vplyv na právne postavenie HORNBACHu.

11. Zmena podmienok

11.1 HORNBACH je oprávnený Podmienky kedykoľvek zmeniť. V prípade ich zmeny jeHORNBACH povinný poskytnúť Zákazníkovi a Držiteľom kariet vopred informáciu o chystanej zmene Podmienok, a to písomne na adresu Zákazníka (prípadne v rámci zaslania Faktúry) a/alebo zverejnením oznámenia a nového znenia Podmienok na internetovej adrese www.hornbach.sk najneskôr 15 (pätnásť) dní pred dátumom, ku ktorému má zmena Podmienok nadobudnúť účinnosť.

11.2 HORNBACH a Zákazník dojednávajú nevyvrátiteľnú domnienku, že Zákazník návrh HORNBACHu na zmenu Podmienok oznámený formou podľa predchádzajúceho odseku prijal a ako Zákazník, tak všetci Držitelia kariet boli oboznámení s jeho obsahom. Zákazník môže navrhovanú zmenu najneskôr do dátumu nadobudnutia účinnosti zmien Podmienok písomne odmietnuť. Právo Zákazníka vypovedať zmluvný vzťah tým nie je dotknuté.

12. Riešenie sporov a rozhodné právo

12.1 Dojednáva sa, že všetky spory medzi HORNBACHom na jednej strane a Zákazníkom na strane druhej vznikajúce zo Žiadosti a v súvislosti s ňou budú rozhodované s konečnou platnosťou na Rozhodcovskom súde Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory v Bratislave podľa jeho Štatútu jedným rozhodcom menovaným predsedom rozhodcovského súdu.

12.2 Zmluvný vzťah medzi HORNBACHom a Zákazníkom, tieto Podmienky a právne vzťahy nimi založené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.

12.3 Zákazník a Držiteľ karty prehlasujú, že s ohľadom na skutočnosť, že Karta je určená na výlučné použitie v súvislosti s podnikateľskou činnosťou Zákazníka, sa na tieto Podmienky a zmluvný vzťah medzi HORNBACHom na jednej strane a Zákazníkom a Držiteľom karty na strane druhej, nepoužijú ustanovenia všeobecne záväzných právnych predpisov, upravujúcich podmienky poskytovania spotrebiteľských úverov.

13. Ochrana osobných údajov

13.1 HORNBACH, ako prevádzkovateľ osobných údajov, spracováva osobné údaje na účely uzavretia zmluvy a na plnenie práv a povinností vyplývajúcich z uzavretého zmluvného vzťahu v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov).

13.3 HORNBACH môže podrobnosti elektronického kontaktu využiť v zmysle § 116 ods. 14 zákona č. 452/2021 Z.z., o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov, za účelom šírenia obchodných oznámení týkajúcich sa vlastného tovaru a služieb. Podrobnosti elektronického kontaktu možno podľa predchádzajúcej vety využiť na zasielanie obchodných oznámení, ak Zákazník toto využitie neodmietol.

13.4 Zákazník, Držiteľ karty berú na vedomie, že HORNBACH môže byť povinný poskytnúť osobné údaje na základe zákona alebo na splnenie svojej zákonnej povinnosti (napr. v rámci súdnych či správnych konaní). HORNBACH je ďalej oprávnený, ak to bude nevyhnutné, sprístupniť osobné údaje na ochranu práv HORNBACHu.

13.5. Ďalšie informácie o spracovaní osobných údajov vrátane poučenia o právach dotknutých osôb súvisiacich so spracovaním osobných údajov sú zverejnené na webových stránkach HORNBACHu www.hornbach.sk/sluzby/ochrana-udajov-a-pravo-v-hornbachu/.

14. Záverečné ustanovenia.

14.1 Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1. 3. 2024.

Ďalšie podrobnosti o službe ProfiServis nájdete tu: